Call centrum OstravaModerní call centrum Ostrava je kvalitní

Call centrum Ostrava

Publikováno 26.10.2013 v 00:55 v kategorii Call centrum, přečteno: 72x

Call centrum Ostrava je místo, kde Vám pomohou pomocí telefonu.

Pracují zde lidé – agenti, kteří jsou vybaveni technikou k vyřizování Vašich požadavků.

V dnešní době, už to nejsou jen telefoní přístroje a náhlavní soupravy ale také nap. PC s LAN, podnikové přepínače (CMR) a také hlasové přepínače.

Tato pokročilá doba, plná nejnovějších technologií přinesla do call centermnohem větší škálu služeb.

Call centra v ostravě můžeme rozdělit na přibližně 4 nejdůležitější :

1) Informační - kam se obracíme s žádostmi o telefoní čísla a různé informace pro veřejnost

2) Servisní – jak již název napovídá zde nám pomohou s technickými problémy,předprodejní a poprodejní péčí

3) Transakční – sem patří např. Telebanking, internetové bankovnictví apod.

4) Prodejní – zde pomocí nabídek získáváme potencionální zákazníky a oslovujeme je s různými nabídkami služeb a produktů

Nejdůležitějším základem call centra je hlasový přepínač, který slouží k vstupu do systému z veřejné telefoní sítě. V této době jsou již spojovány analogová a digitální a proto se propojují telefony s PC systémem CTI.

Call centra jsou buďto v podobě kanceláří tzv. „dedikované“, nebo přes internet kde se používá model SaaS (Softwere as a Service) tzv. „virtuální“

V call centrech pracují na vyšších postech tzv. „supervizoři“, kteří dohlíží na své podřízené „agenty – operátory“, které motivují ale také zodpovídají za jejich výsledky.

Telemarketing(průzkum trhu) – práce „agentů – operátorů“ kteří za pomocí telefonu pomáhají zákazníkům.

V ČR se začal telemarketing rozvíjet teprve v r.1993 – 1994 a to jen jako podpůrná a okrajová činnost.

První profesionální call centra začala vznikat r. 1996 a to u telefoních společností, bank, pojišťoven a pozdeji také při prodeji spotřebního zboží.

Telemarketing Ostrava můžeme dělit na :

1) Aktivní – operátoři oslovují a nabízejí služby nebo produkty. Patří sem i tzv. „ outbound“ hovory k sjednávání schůzek a objednávek.

2) Pasivní - žádosti a hovory kdy volají klienti

3) Mix – operátor provádí jak aktivní tak pasivní telemarketing

U telemarketingu je důležité mít kvalifikované zaměstnance, kdy jsou např. „univezální“ - všeobecné informace a pak také „specialisty“ – odborníky na různé problematiky.

Velkou výhodou call centra je vyhovět požadavkům velkého množství zákazníků s různými požadavky.

Jednou z výhod která Vám ušetří čas je např. služba „business – call“

Business call – neboli sjednávání schůzek formou aktivního telemarketingu.

Sjednané schůzky můžete dostat několika způsoby a to on-line přes internet, pomocí e-mailu nebo např. SMS která je zasíláná oběma účastníkům schůzky

Na přání zákazníka je také možné založit „Outlookový diář“ a sjednané schůzky do něj zapisovat pro pohodlí a větší přehled. Obchodník se tedy nemusí tímto zabývat a může se věnovat pouze prodeji, kde lépe využije svůj obchodní potenciál a dosáhne většího obratu.

Shrnutím těchto informací dojdeme k závěru, že call centrum Ostrava je velmi užitečné jak pro obyčejného človíčka stojícího v dešti před nádražím, který potřebuje telefoní číslo na taxi, malého živnostníka nabízejícího své zboží nebo služby či manažera velkých obchodních transakcí nemajícího čas na domlouvání důležitých pracovních schůzek.

Všem těmto lidem může call centrum pomoci ve stejnou chvíli ulehčit život a také ušetřit čas na něco pro ně důležitého...rodinu, přátele, obchod, sport....